فروش انواع برند کولر گازی با بهترین قیمت

فروش انواع برند کولر گازی اصلی با بهترین قیمت و گارانتی ارسال به سراسر ایران

فروش انواع برند کولر گازی با بهترین قیمت

فروش انواع برند کولر گازی اصلی با بهترین قیمت و گارانتی ارسال به سراسر ایران

فروش انواع برند کولر گازی با بهترین قیمت
فروش انواع کولر ایرانی و خارجی به صورت تک و عمده درسراسرایران فروشگاه فوق با توجه به قرارگرفتن در مجموعه بورس لوازم خانگی ایران( سه راه امین حضورتهران) و با توجه به اطلاعات کامل نسبت به محصولات وارتباط با اکثریت تولیدکنندگان و واردکنندگان,بهترین قیمت وبهترین مدل محصول را با توجه به مبلغ خرید شما معرفی خواهد نمود.
آدرس:تهران, سه راه امین حضور, ابتدای خیابان ری, نبش کوچه آرزم پ 561 ط دوم واحد 1
تلفن:3-02133518902
بایگانی
شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷ ق.ظ

کولر گازی فوجی ساخت کدام سرزمین است؟

درباره برند فوجی

کولر فوجی

علانت و نام تجاری فوجی Fuji یکی از نام های با سابقه لوازم خانگی به ویژه کولر گازی می باشد، این برند تجاری توانسته با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در رقابت با سایر رقبا از دیگران عقب نماند، محصولات کولر فوجی توانسته بخش قابل توجهی از بازار را به دست بیاورد.

 

کولر گازی و اسپلیت فوجی  Fuji در انواع مدل سرمایش و گرمایش و سرمایش با گاز های R410 و R22 می باشد، شرکت و برند تجاری فوجی توانسته به تکنولوژی اینورتر Inverter دست پیدا کند و کولر های گازی فوجی سری اینورتر دارای مصرف انرژی خیلی پائینی می باشند.

 

کولر فوجی ساخت کجاست؟

اسپلیت و کولر گازی فوجی(در انواع مدل سرد و گرم، کول و اینورتر) ساخت کشور و سرزمین چین بوده و جزو محصولات دارای کیفیت چینی بازار می باشد و توانسته رضایت، بخش  قابل توجهی از مشتریان را اخذ کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی